sobota, 17 listopada 2012

Achtung! 02

Jako iż już wszystko jest wiadome, mam smutną wiadomość. Bloga nie opuszczam, jak na razie, ale mam dużo kłopotów w szkole. Muszę ćwiczyć do egzaminu który jest już za miesiąc! :-(. Nie do pomyślenia, jak czas szybko przeleciał mi między palcami. Zawsze miesiąc przed egzaminem gitarowym, wszystko szlifowałam, a na razie jestem na poziomie zero, bo nic nie potrafię.
Oficjalnie następna notka pojawi się 20.12.2012 r. Musicie przeczekać wytrwale, ale to już niebawem, więc możecie się cieszyć. (Ja osobiście wolałabym, aby czas płynął wolniej, bo na razie siedzę jak na szpilkach :<)
Trzymajcie za mnie kciuki, oby stres nie zżarł mnie na egzaminie... :-(
Pozdrawiam, trzymajcie się!

LoL xD ---> KLIK

7 komentarzy:

  1. NIEEEEEEE..... jezu... do 20.12 to ja umrę ;o no ejjjjjjjj ;<<<<<<

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie może być prawdą, powiedz, że sobie żartujesz, co? :< Jak tak cholernie czekam na nową część, a Ty z taką wiadomością wyjedżdżasz, buuu.... Ponad miesiąc czekać. Uschnę. xD No, ale trudno.. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martwić mi się tu ! Szybko wrócę... Wam czas szybko zleci, a ja umieram ze strachu przed egzaminem O__o Do usłyszenia wkrótce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie w tym momencie mnie zabiłaś! ;<
    Buuuu! To nie fair!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam za ciebie kciuki,ćwicz dużo a na pewno sobie poradzisz. Na notkę warto poczekać. Twoje opowiadanie jest bardzo fajnie. Wracaj szybko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie już kolejna część jest, więc zapraszam. ; D
    http://over-the-rainbow0.blogspot.com/2012/11/rozdzia-11.html

    OdpowiedzUsuń