czwartek, 20 grudnia 2012

Frohe Weihnachten und ein gutes neues Jahr!

Kochani, bardzo chciałam Wam podziękować za wszystkie ''chwile spędzone razem''.
Czyli wszystkie komentarze, to, że czytaliście to i jakoś znosiliście moje idiotyzmy zamieszczane na tym blogu xD. Notki na razie nie będą się pojawiać, ale mam nadzieję, że od nowego roku coś tam mi się uda zamieścić.
Z tej racji, że zbliża się Wigilia i nowy 2013 rok, chciałabym Wam życzyć jak najwięcej szczęścia, mnóstwo komentarzy na Waszych blogach, Tokio Hotelowych świąt, mniej obowiązków, więcej przyjemności ;) .
Chciałabym Wam również powiedzieć, że jeżeli ten rok był udany to żeby i następny również taki był. Natomiast jeśli nie poszło Wam, tak jak do końca chcieliście, to głowa do góry! Wierzę, że wszystko Wam się uda. Potrzeba tylko planu i chęci. Ociupinka marzeń wystarczy, a przepis na dobrobyt będzie udany ;)
Spędzajcie święta przy rodzinnym gronie, zapomnijcie choć na chwilkę o problemach i stresie, obchodźcie hucznie sylwestra tak, żeby był niezapomniany. Cóż więcej mogę dodać. Do zobaczenia w nowym roku i WESOŁYCH ŚWIĄT! ;)

(Hahahaha, nie mogę z tego obrazka X'D)




Frohe Weihnachten und ein gutes neues Jahr !

1 komentarz:

  1. Nie wiem czemu, ale jak przeczytałam "Kochani, bardzo chciałam Wam podziękować za wszystkie ''chwile spędzone razem''.", to myślałam, że się z nami żegnasz z powodu końca świata. XD
    Dla Ciebie również, kochana Unen, jak najwięcej szczęścia.
    PS. przeczytałam opko! XD

    OdpowiedzUsuń