czwartek, 24 stycznia 2013

Powracam.

Heeej!
Pamiętacie mnie jeszcze z moich kiepskich opowiadań i wstawiania pieprzot? ;-) Zapewne tak, ale powracam! xD Kolejna fala badziewia zbliża się wielkimi krokami! Już za niedługo wstawię tu kolejny odcinek, 'odcinek 6 - Skrajne Emocje' zapewne niektórzy z Was pamiętają, że przez króciutki czas pojawił się tu takowy odcinek, ale natychmiast go usunęłam, bo przez przypadek wstawiłam Wam wersję super demo, czyli tą, którą pisałam jeszcze ok. roku temu xD Informuję od razu tych co zdążyli przeczytać wtedy to dziwactwo, nie przejmujcie się, bo w prawidłowym odcinku wszystko wygląda zupełnie inaczej ;-) Dziękuję Wam bardzo za wszystkie komentarze i jestem zaskoczona, że to (przepraszam, ale nazwijmy rzeczy po imieniu) wielkie nico bez jakiegokolwiek sensu ktoś ma ochotę czytać. W każdym razie informuję iż powracam, odcinek zapowiadam na sobotę ;-) Na pewno się pojawi i będę się starać, żeby odcinki były regularnie. Jeszcze tylko jedno, ''Oddaj Mi Brata'' zakończyło już swój żywot, bo nie widzę w nim sensu chyba jeszcze bardziej niż w tym xD Tak czy siak, dość pieprzenia, powracam ! xD Do soboty ;-) !

3 komentarze: