sobota, 9 marca 2013

Nowej notki teraz nie będzie...

Kochani... Nie wiem, od czego zacząć najpierw.
Nowa notka miała się pojawić wczoraj, ale na razie nie będę tu zaglądać... Nie jestem w stanie normalnie myśleć. Wczoraj dowiedziałam się, że moja ukochana babcia, która zawsze była przy mnie, znajduje się w szpitalu i jest w śpiączce. Nie mogę mieć z nią jakiegokolwiek kontaktu, bo dostała wylewu . Nie mogę po raz ostatni powiedzieć jej, jak bardzo ją kocham... Chyba rozumiecie stan w jakim się teraz znajduję? Muszę zaczekać do wtorku, jeżeli we wtorek się nie obudzi, to już koniec...
Nie chcę porzucać tego bloga, dlatego informuję o przerwie, która nie wiem ile będzie trwać... Czekam do wtorku, jeżeli się okaże to, co najgorsze... Możliwe, że wrócę dopiero za miesiąc lub dwa... Mam nadzieję, że nie odwrócicie się ode mnie i przetrwacie tą przerwę... Wrócę do pisania tak szybko, jak tylko pozwoli mi na to moja psychika. Wierzę, że będzie to już niebawem... Trzymajcie się...

5 komentarzy:

  1. Unen, cholernie ci współczuję... Mam nadzieję, że będzie dobrze - wspaniale wiem, jak to jest stracić ukochaną babcię. Trzymam kciuki Unen, nie trać nadziei. Jestem cierpliwa i mogę czekać. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. JA Ci także współczuję. Tragedie w rodzinie to jest coś co może być najgorszego. Mam nadzieję, że wszystko jakoś się ułoży i będzie dobrze. A czekać, zaczekamy. Ja na pewno. Bo wiem, że warto. Trzymaj się < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, współczuję :( Mam nadzieję, że Twoja babcia wyzdrowieje. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana strasznie mi przykro i bardzo Ci współczuję.
    Będę trzymać kciuki za babcie i za Ciebie żebyś poradziła sobie z tym wszystkim.
    Zawsze pozostaje nadzieja, że to jednak jeszcze nie jej czas...
    Oby wszystko się ułożyło.
    Będziemy na Ciebie czekać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałem cię do The Versatile Blogger Award na http://over-the-rainbow-twincest-by-illusion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń