sobota, 13 kwietnia 2013

Przerwa.

Jak widać, wracam po miesiącu nieobecności. Niestety bez kontynuacji opowiadań. U mnie wiele się pozmieniało i bardzo długo zastanawiałam się, co zrobić z tym blogiem. Kilka razy rozważałam usunięcie bloga, albo zawieszenie... Po prostu przestałam to czuć. Dzisiaj wchodząc tutaj, stwierdzam, że nie zrobię żadnej z tych rzeczy. Moim marzeniem zawsze było posiadanie jakiegoś bloga i trochę szkoda mi zaprzepaścić czasu i wysiłku zagospodarowanego tutaj.
Do wakacji zostały raptem dwa miesiące. Szczerze? Raczej nie dodam do tego okresu żadnej notki. Wiecie, egzaminy i te sprawy. Postaram napisać coś w maju, ale nic nie obiecuję. W wakacje za to będę miała dużo wolnego czasu na rozmyślanie nad kontynuacją. Pozostaje mi jedynie mieć nadzieję, że jeszcze kiedyś ktoś tu zajrzy po takiej nieobecności. ;-) Trzymajcie się i do napisania niebawem! ;D

2 komentarze:

  1. Cóż, ja śledzę Twojego bloga, więc na pewno zajrzę, jeśli coś nowego się pojawi :)
    Mam pytanie. Czy nadal informować Cię o nowych notkach u mnie? Na razie ja również mam przerwę, ale kiedy wrócę...
    Nie chcę Ci niepotrzebnie zaśmiecać bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaśmiecasz mi bloga ;-) Możesz mnie informować :D

      Usuń